Чому не навчають в мотошколі

Мото школаМотошкола як і звичайний навчальний заклад випускає людей з базовими знаннями. І якщо у реальному житті ми йдемо далі гризти «граніт» в інститути, то після отримання водійського посвідчення на мототехнiку, опиняємося одразу у «дорослому житті».

Не будемо зайвий раз наголошувати, як важливо досконало знати правила та мати практичні навички.

Якщо ви вже знаєте поради, описані у цій статті, приймайте наші вітання, та все ж не забувайте – повторення буде не зайвим.

 

Правило руху на «переломі» рельєфу

Якщо ти рухаєшся першим у колонні чи підкорюєш простір наодинці, а попереду – різка зміна напрямку вбік, то відхились до протилежної сторони. Зміна напрямку руху від осьового маршруту може врятувати життя. Тобто коли ти побачиш зустрічних автомобілістів, тим більше коли хтось з них летить на швидкості не по своїй лінії, робити щось може бути запізно.

Ось ще одна цікава фішка. Найсміливішого чолов’ягу, у якого є неабиякий досвід, треба ставити позаду колони. Здивовані? Це пояснюється наступним чином: позаду більше шансів для контролю позицій. Лідер може бачити увесь процес руху, контролювати його, давати поради та команди, коли треба змінити стрій.

Гальмуй з розумом

Дуже цікавим є питання з гальмуванням транспортного засобу. Колись давно у мотошколах навчали, що при зупинці треба ставити донизу праву ногу. Згодом це правило змінили. Тепер інструктор скаже, що гальмувати треба лівою ногою, а права нехай залишається на педалі гальма. Ось ще декілька порад, якi будуть цiкавi незалежно вiд того, вырiшили ви купити скутер, мотоцикл чи квадроцикл:

  • Якщо ви рухаєтесь зі швидкістю, що менша, ніж 5 км./год, то ноги можна не опускати зовсім;
  • Якщо ви боїтеся, що буде за потрібно негайно зрушити з місця, ставте на дорогу обидві ноги, так буде зручніше вирівняти байк;
  • Зовсім не обов’язково знімати ноги з підніжок до повної зупинки.

І ще одне. Кожне правило має виключення, тож діяти треба за ситуацією. Новачкам варто перепробувати усі доступні способи та обрати той, що підходить найліпше.

Банальні правила, які ми зазвичай ігноруємо

Де рухатись та по якій полосі - залежить від конкретних умов. Якщо це центр – можна трішки розслабитись, адже перешкод, наприклад гілля, каміння та ґрунту, тут немає. Однак автомобілістам буває важко обігнати байкера, що стає причиною ДТП. Рухаючись до другій полосі зліва, ти забезпечиш собі оптимальну позицію. Згідно статистики, тут буває найменше аварій. Крайня права полоса небезпечна тоді, коли в неї вливається інша магістраль.