Кофра – навіщо це тобі потрібно?

kofrКофрою в мотокультурі називають сумки, що кріпляться на боковину байка, чоппера чи велосипеду. Зазвичай ці величезні кошики виробляють з пластику та шкіри. Саме такі матеріали здатні витримувати значні навантаження, вони не псуються під дощем та не забруднюються пилюкою в дорозі.

Кофр для мотоцикла – це повноцінна заміна не тільки рюкзакові, а й цілій шафі. У сундук поміститься все необхідне, починаючи з пляшки води і закінчуючи запасними деталями. Більшість моделей сумок оснащуються великими та маленькими відділеннями. Так що навіть маленькі предмети зберігатимуться у порядку.

 

Використання саме такого обладнання для транспортування речей має логічне пояснення. По-перше, це дуже зручно. А по-друге, кофра змінює центр тяжіння донизу, тобто допомагає покращити стійкість та керованість транспортного засобу.

Види сумок: знайди пару свому «коню»

Кофри поділяються за своєю формою та способом кріпленні. Найпоширенішими у мотоциклістів вважаються моделі, що розміщені позаду, такі собі великі пластмасові сумки. Кріпляться вони до спинки сидіння другого пасажиру, а якщо такої немає, то виконують її функцію. А ще задній кофр можна закріпити на багажник чи крило.

Справжні байкери, які дотримуються заповітів своєї культури, дедалі більше обирають моделі зі шкіри - наприклад, бокові кофри, що розташовують по обидві сторони від заднього колеса мотоцикла.

Існують ще спеціальні дорожні сумки для снігоходів, квадро циклів та іншого специфічного транспорту.

Отже, за способом кріплення можна виділити:

  • Бокові (парні) кофри;
  • Задні, одинокі сундуки;
  • Бардачки. Такі компактні сумки – кишені, що з легкістю розміщуються між амортизатором та початком бензобаку;
  • Батони – округлі предмети, що схожі на ті тубуси, у яких школярки носять великі листи паперу.

До речі, цікавий факт: праобразом кофри були сумки ковбоїв, які вони перекидували через спину своєму коню.

Як кріпити кофру

У кожної моделі можуть бути свої особливості. Хоча більшість з них можна зафіксувати за допомогою перекидних ремінців. Також існують сундуки з фіксацією на болти з шайбами. Важливо, щоб аксесуари не стикалися з поверхністю, тобто колесами та амортизаторами. Також можна використовувати захисні дуги чи підставки.

Найважливіше – кріпити кофру треба з усієї сили. Так, щоб навіть в разі сильного тиску вона не зміщувалася з боку в бік. В інакшому випадку існує великий ризик, що сумка швидко вийде за ладу чи навіть загубиться по дорозі.