Догляд за мотоциклом: пам’ятай та дій

uhod-za-motocuklomДо свого транспорту треба ставитись ніжніше, ніж до своєї дівчини – це знає кожен. Адже володіння байкомв - то не лише безмежна свобода та романтика, а й велика відповідальність.

Мабуть, тут треба ще раз нагадати про безпеку. Від стану транспортного засобу залежить, чи доїдеш ти до дому чи навік залишишся на дорозі, як би грубо це не звучало.

 

Зовнішня та внутрішня краса

Отже, перше правило байкера – чистота та сумління в її дотриманні. Річ у тім, що пилюка та бруд, навіть у невеликій кількості, конденсують вологу. Тобто, знаходячись у сухому приміщенні металеві деталі все одно піддаються корозії, а алюмінієві окислюються. Спиці, елементи кріплення та інші маленькі деталі спочатку набувають чорного відтінку, а згодом іржавіють. Не треба казати до чого може призвести поломка всього однієї навіть непомітної запчастини.

Інший момент – підтримання у належному стані лакофарбового покриття. Не треба дивуватися новим подряпинам, якщо ти протираєш свого «коня» сухою ганчіркою. Звичайно мікроскопічні частинки піску залишають сліди. Тому бруд треба спочатку розм’ягчити, обдавши водою, а вже потім змивати. Для більшого ефекту, використовуючи різноманітні шампуні.

Головне – своєчасно

Практично кожен байк супроводжується інструкціями з експлуатації. Якщо такого документа на руках немає – то є інтернет. Суть у наступному: треба десь подивитись, як часто потребують заміни витратні матеріали:

·         Мастило (синтетичнi або напiвсинтетичнi масла);

·         Фільри;

·         Гальмова рідина;

·         Якщо є, і охолоджувальна рідина.

Водії зі стажем здатні за звуком визначити, що є не справним та потребує заміни. Якщо ж ти ще не навчився цього робити, дбай за інструкцією. До речі, що стосовно мастила. На ньому не треба економити. Навіть якщо «підступний» виробник рекомендує найдорожче – треба брати. Чи хоча б пошукати найбільш наближену альтернативу.

Шини у машини

Здавалося б, що той гумовий шматок значить для залізного друга? А ні, шини – чи не найголовніший фактор безпечного руху. Якщо протектор мотошини вже зносився, їх слід замінити щонайшвидше. По-перше, це дозволить пересуватися більш комфортно, не боячись втратити керування. А по-друге, якісна гума робить гальмівний шлях майже вдвічі коротшим.

Якщо на шинах є пошкодження і воно призведе до розірваної гуми – це прямий шлях до втрати байку. З великою ймовірністю його занесе вбік. Що далі – здогадайтесь самостійно. Аби уникнути неприємностей, завжди беріть у дорогу «герметик».