Захист повинен бути завжди

ШоломШолом є найважливішою частиною екіпіровки байкера для забезпечення безпеки. Також їзда без шолома заборонена правилами дорожнього руху і карається адміністративним штрафом.

Тому власник байка нерідко задається питанням, який шолом вибрати для мотоцикла. Шоломів різних типів величезна безліч, які розрізняються за розміром, типом застібки, матеріалу, зовнішньому вигляду, фірмі виробнику і ціні. Нижче ми дамо поради, який шолом краще вибрати і класифікацію за деякими параметрами.

 

Який шолом краще вибрати

·         Шолом необхідно підібрати за розміром. Сидіти повинен туго, але без хворобливих відчуттів.

·         Шолом повинен легко зніматися.

·         Шолом повинен забезпечувати хороший огляд боковим зором.

·         Шолом повинен бути, звичайно, зручним і комфортабельним. Необхiдно купити шолом такого типу, щоб поворот голови в надітому шоломі не повинен доставляти дискомфорту, рух голови має бути вільним.

Тип застібки

·        D-образні застібки-кільця. Найнадійніша застібка, але швидкість застібання низька.

·         Самоприжимна кліпса ремінця. Надійність кріплення низька, тому використовується для мотоциклетних шоломів рідко.

·         Застібка швидкої фіксації. Надійність кріплення висока, але за умови, якщо мотошолом високої якості від іменитого виробника.

Шоломи по типу матеріалу

Для виготовлення зовнішніх оболонок застосовуються два типи матеріалів.

·         Композиційні (склопластик, карбон). Легше, але дорожче.

·         Термопластик. Дешевше, ніж композиційні.

Вітрозахисні екрани

·         Стандартні (прозорий пластик).

·         Поліпшені (захищені від подряпин, антитуманние, противідблискуючі, з каплевидаляючим напиленням, тоновані).

Шоломи за зовнішнім виглядом і використовуванням

1.       Інтеграл. Забезпечують максимальний захист байкера. Особливість це шолома в тому, що він також захищає підборіддя, так як за статистикою ця частина голови при аваріях страждає в 35% випадках.

2.       Фліпап. Вдосконалений тип інтеграла.

3.       Кросовий. Призначений для кросових гонок.

4.       Відкритий. Шолом без подбородочной дуги. Застосовується при русі на малих швидкостях.

5.       Каска. Прабатько мотошоломів, практично ніде не використовується через дуже низький ступінь захисту. Як вийняток каску використовують в ролi мотоаксесуара.


Який шолом для мотоцикла вибрати, вирішувати вам, залежно від того, на чому і де ви зберетеся їздити. Якщо у вас спортивний байк, то вам підійде інтеграл або фліпап. Якщо ви катаєтеся на кросовому мотоциклі або ендуро, то ваш вибір - кросовий шолом.

Якщо ви пересуваєтеся на мотоциклах малої кубатури або чопперах, то купуйте відкритий мотошолом. А ось в касках їздити ми вам не рекомендуємо, оскільки безпека понад усе.